afhenting +25.000 varer på lager
frifragt Fri fragt over 799 ekskl. moms
levering Levering 1-2 hverdage

Du handler som

Generelle oplysninger

Redoffice Konpap A/S
CVR. 73194415
Industrivej 20
7700 Thisted
webshop@redofficekonpap.dk 
Tlf. +45 96 19 40 00

Betaling


På Redoffice Konpaps webshop kan du betale med følgende:

  • Dankort
  • Visakort
  • Visa electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • American Express
  • Mobilepay
  • Faktura

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

For at skabe høj sikkerhed omkring betalingen, benytter vi SSL teknologien (secure socket layer) til at kryptere dine data og hermed sikre, at ingen andre har mulighed for at læse de oplysninger, du sender til os via internettet.

Du kan samtidig være sikker på følgende:

Vi gemmer ikke dine kortoplysninger

Når du betaler med dankort, trækker vi først beløbet fra din konto, når ordren er afsendt

På alle varer fremgår prisen både inklusiv og eksklusiv moms

Har du yderligere spørgsmål til sikkerheden omkring køb med dankort, kan du kontakte os på info@redofficekonpap.dk

Kontoaftale

Virksomheder og institutioner har mulighed for at få en kontoaftale. 

Bemærk at de indtastede oplysninger i første ordre tjekkes via NN Markedsdata og Experian A/S (tidligere RKI og KOB). Med udgangspunkt i oplysningerne om bankforbindelse samt virksomhedens ordrehistorik hos Redoffice Konpap A/S foretages en individuel kreditvurdering. Kreditvurderingen kan medføre, at leveringstiden på ordren forlænges til 4 dage. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto (30 dage netto for offentlige kunder med EAN-nummer.)

Fragt

Vi leverer med:

  • GLS Pakkeshop
  • GLS Erhverv
  • PostNord
  • Danske Fragtmænd
  • Afhentning i butik

Bestiller du inden kl. 14.00, leverer vi dine varer dagen efter, såfremt varerne er på lager. Bestillinger foretaget fredage efter kl. 14.00 og i weekenden eller dagen før en national fridag vil blive behandlet førstkommende normale arbejdsdag.

Vi leverer kun til Danmark. 

Køb over 799 kr. (ekskl. moms)
Ved køb over kr. 799,00 ekskl. moms leverer vi fragtfrit i hele Danmark. 

Køb under 799 kr. (ekskl. moms)
Ved køb under kr. 799,00 ekskl. moms opkræves der tillæg for fragt og ekspedition på 59 kr. eksklusive moms.

Fragtprisen indregnes automatisk, inden du når til betaling af ordren, og du bliver ikke pålagt flere udgifter herefter. 

Hvis der mod forventning opstår forsinkelse i vores levering, kontakter vi dig via telefon eller e-mail. 

 OBS: Vi leverer ikke til Grønland, Færøerne eller øvrige udland. 

Pakker der må efterlades uden kvittering, sker på egen risiko. 

Leveringstid: Fremgår af de enkelte produktsider.
Varer, som er angivet som på lager, vil som udgangspunkt leveres hverdag til hverdag i alle brofaste dele af landet, i forbindelse med bestilling inden kl. 14:00 på en hverdag. 

Vi forbeholder os retten til at levere en ordre ad flere omgange, afhængig af varens lagerstatus. 

Vi forbeholder os retten til at viderefakturere køber for gebyrer, der er opstået på grund af fejl hos køber. Det kan f.eks. være forgæves levering, restancetillæg, flytning af varer på grund af købers manglende information, genudkørselsgebyr, ventetid ved levering hos køber osv. 

Redoffice Konpap A/S indregner ikke miljøomkostninger i varens pris, men på transporten af ordren. Alle ordrer debiteres derfor et miljøgebyr på kr. 54 ekskl. moms.

Miljøgebyret dækker blandt andet over de miljøomkostninger, som afholdes af Redoffice Konpap A/S i forhold til miljøgebyrer som pålægges af transportører, punktafgifter som vi pålægges af vareleverandører, emballage, fyld mv. 

Priser

Markedsførte priser og priser i tilbud er dagspriser og Redoffice Konpap A/S kan justere priserne uden forudgående varsel, medmindre andet er aftalt. 

Oplyste priser er altid eksklusiv fragt og miljøgebyr. 

Ejendomsforhold for salg til erhvervsdrivende:
Redoffice Konpap A/S forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil fuld betaling af købesummen med tillæg af eventuelle renter og omkostninger har fundet sted

Garanti 

Når du køber et genbrugt IT-produkt hos Redoffice Konpap A/S giver vi, som hovedregel, 2 års garanti med mindre andet er anført. 

Der ydes 1 års garanti på sliddele i genbrugte IT-produkter, eksempelvis batterier og strømforsyninger. 

Garantien dækker alle fejl/mangler der måtte opstå i garantiperioden, forudsat at skaden ikke skyldes forkert brug, ændringer på produktet, installering af tredjepartssoftware eller misbrug. Det er din sikkerhed, når du vælger at købe genbrugt IT. Garantien dækker udbedring/reparation af fejl/mangler samt evt. ombytning, og kan ikke anvendes til tilbagebetaling. 

Såfremt der udføres reparationer på det købte produkt af andre end Redoffice Konpap A/S i garantiperioden, medfører dette at garantien bortfalder. 

Redoffice Konpap A/S kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, hvorfor der altid anbefales kunden at tage kopi/backup af samtlige data, før indsendelse til reparation.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@redofficekonpap.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne og vedhæftet din ordrebekræftelse. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: skrivebord, kontorstole, industrimaskiner. Udgifter til returnering af disse varer forventes højst at koste kr. 1.000.-

Ingen fortrydelsesret 

  • Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, 
  • Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, 
  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. 
  • Levering af varer, som på grund af deres natur bliver blandet sammen med andre varer ved leveringen, og ikke kan skilles ad igen, 
  • Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved aftalens indgåelse, og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi afhænger af udsving på markedet, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse på, 
  • Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos dig, som du udtrykkeligt har bedt om, 
  • Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på 
  • Skaffevarer (markeret i webshop og på ordrebekræftelse)

Varens stand, når du sender den retur 

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. 

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, med mindre vi har aftalt andet. 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:
Redoffice Konpap A/S
Industrivej 20
7700 Thisted
Mrk.: ordrenummer 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Reklamationsret 

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Varen sendes til:
Redoffice Konpap A/S
Industrivej 20
7700 Thisted
Mrk.: ordrenummer 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Generelt 

Redoffice Konpap A/S overholder den danske lovgivning omkring salg af alkohol. Personer under 18 år kan derfor ikke købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5%. Personer mellem 16-18 år kan stadig købe alkohol, vin mm. op til 16,5%. Det er naturligvis muligt for alle at købe ikke alkoholiske varer.

Vigtig info:
Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, billedfejl, prisændring, udgåede varer samt leveringssvigt af tredjepart herunder force majeure.

Grundet udsving i produktionsomkostninger og generelle prisjusteringer i markedet af vores leverandører tager vi forbehold for mindre prisreguleringer på vores sortiment. 

Produktansvar:
Redoffice Konpap A/S kan kun gøres ansvarlig for skader et produkt forvolder, såfremt der kan forelægges dokumentation for at Redoffice Konpap A/S er direkte årsag til skaden. Redoffice Konpap A/S hæfter ikke for driftstab, avancetab eller andre indirekte tab

Persondatapolitik 

Når du bestiller varer hos Redoffice Konpap A/S, gemmer og videregiver vi kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling, sende ordrebekræftelse og ordre - navn, adresse, postnummer, telefonnummer og e-mailadresse. 

Personoplysninger registreres hos Redoffice Konpap A/S og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Du har altid mulighed for at få slettet dine informationer hos os. Du skal blot give besked herom pr. telefon 96 19 40 00 eller pr. e-mail info@redofficekonpap.dk

Den dataansvarlige hos Redoffice Konpap A/S er Adm. Direktør Klaus Sørensen og kan kontaktes på +45 96 19 40 00

Som registreret hos Redoffice Konpap A/S har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. 

Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. 

Disse rettigheder har du efter databeskyttelsesloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: Salgs- og Marketingchef Jeppe Svenningsen på js@redofficekonpap.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte webshop@redofficekonpap.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.100 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet. 

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende). 

Til:
Redoffice Konpap A/S
Industrivej 20
7700 Thisted
E-mail: info@konpap.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)



Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 17. februar 2025

 


Luk søgningen